1403-03-25 14:09
253
0
90364
امام جمعه موقت گرگان:

انتخابات صحنه نمایش وحدت می‌شود

امام جمعه موقت شهرستان گرگان با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه گفت: مردم در انتخابات حضور باشکوهی خواهند داشت و بار دیگر شاهد نمایش وحدت و اقتدار ملی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»حجت‌الاسلام قاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گرگان اظهار کرد: انتخابات مهمی در پیش است و مردم بار دیگر نمایش وحدت و همدلی را در هشتم تیر به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه انتخابات صحنه رقابت برای خدمت باید باشد نه رسیدن به قدرت، افزود: رئیس‌جمهور منتخب برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم باید برنامه‌های خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه‌های مختلف برای اقتدار انقلاب اسلامی پای کار هستند، افزود: در انتخابات هشتم تیر نیز مردم با حضور خودشان برای تعیین سرنوشت کشور حضور پیدا می‌کنند.

امام جمعه موقت شهرستان گرگان با اشاره به اینکه اخلاق انتخاباتی از مهمترین مولفه‌هایی است که داوطلبان باید آن را رعایت کنند، توضیح داد: هر داوطلب باید به ارائه برنامه‌های خود بپردازد و از تخریب بپرهیزد.

لیوانی با بیان اینکه مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی موضوعاتی است که رئیس‌جمهور منتخب باید برای آن راهبرد عملیاتی داشته بادشد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات و انتخاب درست می‌تواند آینده کشور را تعیین کند، افزود: مردم نقش مهمی در انتخابات دارند و مشخص می‌کنند که چه کسی صلاحیت سکانداری این کشور را در راس قوه اجرایی کشور دارد.

امام جمعه موقت شهرستان گرگان با بیان اینکه فضای انتخاباتی با ارائه برنامه‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری مردم را برای انتخاب آگاه می‌کند، گفت: مردم از طریق تحقیق و گوش دادن به برنامه‌های داوطلبان می‌توانند انتخاب خود را انجام دهند.

لیوانی با اشاره به اینکه هشتم تیر آزمون دیگری برای مردم ایران است، توضیح داد: مردم هر چه باشکوهتر در روز انتخابات پای صندو.ق‌های رای حاضر شوند دشمن را ناامید و دوستان انقلاب اسلامی را امیدوار می‌کنند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.